piatok 27. februára 2015

Bratislavský región zaujal tisíce návštevníkov

Bratislavský región zaujal tisíce návštevníkov

Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) Turizmus regiónu Bratislava už v tomto roku prezentovala

zaujímavosti bratislavského regiónu na troch medzinárodných veľtrhoch cestovného ruchu – Ferien-
Messe vo Viedni (15.-18.1.), ITF Slovakiatour v Bratislave (29.1.-1.2.) a Holiday Wolrd v Prahe (19.-22.2).

Tieto najväčšie a najvýznamnejšie veľtrhy cestovného ruchu v daných krajinách spolu s viac ako 1800

vystavovateľmi z vyše 70 krajín navštívilo počas 12 dní (každý veľtrh trval 4 dni) 251 621 návštevníkov,

ktorí mali možnosť sa oboznámiť s bohatou ponukou bratislavského regiónu.

„Všetky doterajšie veľtrhy hodnotíme ako úspešné, pretože práve náš stánok sa tešil veľkej pozornosti

návštevníkov, ktorí prejavovali záujem spoznávať bratislavský región. Dožadovali sa informácií o aktívnom

trávení voľného času, programe pre rodiny s deťmi, vínnej turistike, gastrozážitkoch a možnostiach

ubytovania. Popri tom sme absolvovali množstvo dôležitých obchodných stretnutí, ktoré sú prínosné

pre rozvoj destinácie s cieľom prilákať viac turistov. Prezentovali sme všetky subjekty, ktoré považujeme

za nositeľov kvalitnej ponuky cestovného ruchu v regióne. V nastúpenom trende úspešnej prezentácie

bratislavského regiónu budeme pokračovať aj na veľtrhoch v Budapešti a v Berlíne," povedal predseda

Bratislava Region Tourism RNDr. Martin Zaťovič.

KOCR Turizmus regiónu Bratislava a oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Bratislava Tourist

Board nadviazali na svoju úspešnú spoluprácu z roku 2014 a so spoluvystavovateľmi z oblastnej

organizácie Región Senec, Malokarpatského múzea v Pezinku a Mestského kultúrneho a informačného

centra Stupava odprezentovali Bratislavu a jej rozmanitý región na spoločnej expozícii, ktorá sa niesla

v duchu hesla „Bratislava Goes Classical, Region Goes Modern“.

Stánok Bratislavy a regiónu zaujal návštevníkov svojou výnimočnosťou. Pestrosť obsahu a elegantne

navrhnuté prevedenie priťahovalo pozornosť nie len návštevníkov, ale aj vystavovateľov z okolitých

expozícií. Nový vzhľad, ladený vo farbách kaviarenskej hnedej a bielej, navodzoval priateľskú pohostinnosť

mesta a moderných investícií v regióne. V centrálnej časti stánku sa návštevníci mohli preniesť do

známej bratislavskej kaviarne Franza Xavera Messerschmidta, zatiaľ čo po okrajových častiach bol

kubistickými prvkami prezentačných pultov a rokovacích priestorov naznačený trend inovácií v ponuke

služieb cestovného ruchu, ktorými sa môže región v okolí hlavného mesta pochváliť.

V rámci regiónu sa návštevníci mohli zoznámiť napríklad s ponukou múzea moderného umenia

DANUBIANA Bratislava, ktoré získalo ocenenie Stavba roka 2014, ďalej vinárstva ELESKO a Zoya Museum,

ktoré sa špecializuje na degustácie vín, ale zaujme aj milovníkov umenia modernou galériou s výstavou diel

svetového umelca Andyho Warhola. V zime i v lete možno navštíviť Aquapark Senec, ktorý návštevníkov

láka na množstvo vodných atrakcií a wellness svet. To pravé dobrodružstvo ponúka Divoká voda – areál

vodných športov Čunovo a Hotel Zochova chata, nachádzajúci sa v krásnom prostredí Malých Karpát v

hustom bukovom lese a je križovatkou mnohých turistických trás. Najväčšiu zbierku vinohradníckych

lisov a unikátne degustácie v tme ponúka Malokarpatské Múzeum v Pezinku. Očarujúca takmer panenská

príroda Záhoria tradične lákala turistiky chtivých návštevníkov.

V programe na expozícii nechýbala ochutnávka kvalitných regionálnych vín a gastronómie. Príjemnú

atmosféru dotváral sprievodný program v podobe hudobných vystúpení skupín Paper Moon, Pressburger

Klezmer Band, Funny Fellows, harfistu Michala Matejčíka, ale zaznela aj ľudová hudba. Korunovačnú slávu

Bratislavy predstavila Mária Terézia v replike jej obradných šiat a koruny.

Bratislava Region Tourism je profesionálna organizácia destinačného manažmentu, ktorá podporuje

a vytvára podmienky na rozvoj cestovného ruchu na území Bratislavského kraja. Vytvára a realizuje

marketing a propagáciu cestovného ruchu pre svojich členov doma a v zahraničí a spolupracuje so

Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch. Jej členmi sú Bratislavský samosprávny kraj, organizácia

cestovného ruchu Region Senec a bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board,

ktorá zastrešuje v spolupráci 70-tich členov propagáciu hlavného mesta.

Bratislava Region Tourism na veľtrhoch v číslach:

- 12 dní

- 1 800 vystavovateľov z viac ako 70 krajín

- 251 621 návštevníkov

- 7 320 rozdaných brožúr

- 3 325 rozdaných máp

- 2 850 rozdaných cyklomáp

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára